Hodnocení obchodu
Rychlé zpracování objednávky, perfektní kvalita.
Velice nepříjemná zkušenost s tímto obchodem! Nenechte se oklamat kladnými recenzemi. Obdržel jsem vodní dýmku na "maděru" rozbitou a už od pohledu bylo jasné, že zboží bylo nedostatečně zabaleno. Když jsem toto ihned po převzetí napsal prodávajícímu tak mi odpověděl, že jsem si zboží měl zkontrolovat při převzetí a že to balí jejich německý dodavatel. (měli by si uvědomit, že prodejci jsou oni a jak jim balí zboží dodavatel je mi fakt jedno). Byl jsem odkázán na "postup reklamace" - což je jen formulář na reklamaci stažený ze vzoru z internetu a tím veškerá komunikace hasla... Nikdo nenapsal "Je nám líto" nebo "Omlouváme se", jen je vám naznačeno, že máte smůlu a nazdar! Toto mi na tom vadí asi nejvíce, oslovil jsem se slušně a čekal jsem slušné jednání a rozumné řešení situace - nestalo se. Podal jsem reklamaci a od té doby samozřejmě bez jakékoliv reakce, počítám,, že si nechávají celých 30 dní na vyjádření.
(Administrátor)
Dobrý den,
překontrolování zboží při převzetí od dopravce je doporučováno u většiny eshopů.
K případnému poškození dochází při přepravě a proto balíky pojišťujeme na hodnotu zásilky.
To,že má zákazník zboží překontrolovat při převzetí je součástí našich Obchodních podmínek, které jste odsouhlasil při nákupu (odstavec V, bod 11).
Postup reklamace je nařízení EU,proto nevíme,proč se nad tímto postupem pozastvujete.
Nákup jste uskutečnil 25.6. v 22:54 a zboží jsme Vám odeslali 26.6. a 30.6. Vám zboží dopravce doručil a vy jste napsal email, na který jsme Vám obratem odpověděli,aby jste postupoval podle zákonem stanoveného postupu reklamace. Bohužel formulář jste nám zapomněl zaslat,takže na Vaši reklamaci jsme nemohli zatím reagovat.
Dobry vyber. Nevim jestli pan co mne obsluhoval nemel svůj den ale komunikace nula ochota nula nicméně zboží podal tak alespoň tak no
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za úpřimnou recenzi.
Objednávka byla vytvořena 29.5.2020 17:34:40 a v 17:39:34 byla připravena k vyzvednutí.
Trvalo to 5 minut než jsme Vám ji připravili.
A ano máte pravdu, prodejce nebyl moc komunikativní, protože již od března každý den pracuje od 9h ráno do 20h večer a vy jste si vyzvedával objednávku v 19:34:03 , takže ta únava už asi byla hodně znát.
Omlouváme se a děkujeme za nákup.
S tímto obchodem jsem absolutně spokojený.
V nedeli objednano a v utery doruceno, skvele!:)
Vše bez problému
Vše proběhlo v naprostém pořádku.
Rychlé doručení, vše ok, jako vždy :)
(Administrátor)
Dobrý den,
oznámení o úpravě provozní doby v minulém týdnu (v době kdy jste si zboží objednal) jsme měli na našem webu.
Navíc v emailu zákazníkům vždy doporučujeme,aby si vyzvednutí zboží předem dohodli.
Je nám líto,že jste si to nepřečetl a jel k nám zbytečně.
Spokojný som, len by som odporúčal doplniť info- nevedel som kam mi to príde- názov predajne, a mail stale spominal že ak som nezaplatil mal by som na toto a toto čislo účtu- takze viacero foriem mailov nech to ľudí neznepokojuje
(Administrátor)
Dobrý den, pro nákup plastového náustku není nutno kontrolovat OP.
Pokud vám náustek přišel poškozený, stačilo nás kontaktovat a sjednali by jsme nápravu.